reklama

Vášeň

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja chcela som písať o vášní,

To dupú kone zdivočené,

Okamih nesie silu pár dní,

A nechá srdce rozbúšené.

No u mňa len mierne kobylky sa pasú

A srdce v radostnom pokoji hľadá krásu.

Ja chcela som písať o vášní -

Či ty žeravá guľa v hrudi

Odvahu žiť naplno dáš mi,

Vnárať sa, kde vírisko prúdi?

U mňa iba jazero sťa by zrkadlo,

Hrejivé - to ako slnko doň zapadlo.

Ja chcela som písať o vášní,

To luk napnutý - len vystreliť

Cez búrkový mrak šíp odvážny

Letom, čo spájať vie i deliť.

Hoc rozdrobené, no pevné luku napätie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I v kamenného mosta oblúku nájdete.

Ivana Kučerová

Ivana Kučerová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, matka, manželka, hĺbavý človek zaujímajúci sa o skryté súvislosti života, sveta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu